עכשיו באתר זימון תורים אונליין   רשת לרימר מרחיבה את המשפחה, דרושים דרושות!

עכשיו באתר זימון תורים אונליין   רשת לרימר מרחיבה את המשפחה, דרושים דרושות!

הסרת שיער לילדים ולנוער

כל המידע על הסרת שיער לילדים ולנוער .אנו מבטיחים איכות חיים בטיפולי הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר הטיטניום החדשני הייחודי והיעיל, לייזר מקורר לטיפול נוח ונעים גם למתבגרים.

גיל ההתבגרות  הוא גיל שלא קל בו לאף אחד (מצד אחד ההורים ומן הצד השני המתבגר), הגיל הזה יכול להפוך בקלות לבעייתי וזאת כתוצאה משינויים הורמונאליים . היום יותר ויותר בני נוער וילדים, פונים לבצע טיפולי הסרת שיער, חשוב כי בטרם נסגור עבורם חבילת טיפולי הסרת שיער יידרש להיכנס ליעוץ טרם הטיפול .

באיזה גיל אפשר להתחיל?

האפשרות קיימת בכל גיל, טכנית וחוקית. אין שום איסור חוקי ואין הגבלה כלשהי לגבי הגיל שבו ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר, מכיוון שמדובר בטיפול קוסמטי ולא בהליך רפואי. השאלה איננה מתי אפשר להתחיל להסיר שיער בלייזר, אלא מתי כדאי, משתלם ונכון להתחיל.

הגיל ההתחלתי להסרת שיער בלייזר עומד על 12,אך גם לפני כן אפשרי להתחיל ולהנות מאיכות חיים ,פעמים רבות הילד או הילדה עצמה הם אלו שיוזמים את הטיפול, ועלינו להיות קשובים להם ולתחושותיהם

כיצד פועל מכשיר הלייזר להסרת שיער והאם זה כואב?

טכנולוגית ה – 3D Laser של Soprano Titanium , משלבת בידית אחת, שלושה אורכי גל שונים, הפועלים בו-זמנית. כל אחד משלושת אורכי גל הלייזר, ממוקד לשכבות שונות של העור ולחלקים  אנטומיים שונים בתוך זקיק השערה. מאחר שידית הטיפול שולחת שלושה אורכי גל לייזר שונים, הטיפול יעיל יותר ובשילוב עם ICE™ Plus, הוא גם הטיפול הבטוח ביותר שקיים בתחום הסרת השיער, ללא חשש לכוויות ולכאבים. 

האם השיער העודף יעלם לצמיתות?

צמיחת השיער מתמעטת מטיפול לטיפול, ומספר הטיפולים תלוי בסוג השיער, מיקום בגוף, גוון השיער וגוון העור של המטופל. חשוב לציין כי עד לסיום גיל ההתבגרות לא מתקיים איזון הורמונלי בגוף ועל כן שיעור הגוף משתנה בתקופה זו ולא ניתן לחזות במדויק את מספר הטיפולים הנדרשים. עם זאת, עבור מקרים של שיעור יתר בגילאים צעירים – אין ספק שזוהי השיטה האפקטיבית והנוחה ביותר, שנשמרת לאורך זמן.

השאירו פרטים
ונציג יחזור אליכם בהקדם:


    מעוניינים בתור קרוב להסרת שיער לילדים ולנוער?

    פיתחנו עבורכם מערכת לקביעת תור בקליקים בודדים!

    קביעת תור בקליק!

    הגעתם למערכת קביעת תורים אונליין,

    מהו הסניף בו תרצו לקבל שירות?