עכשיו באתר זימון תורים אונליין   רשת לרימר מרחיבה את המשפחה, דרושים דרושות!

עכשיו באתר זימון תורים אונליין   רשת לרימר מרחיבה את המשפחה, דרושים דרושות!

טיפולי פנים במכשור מתקדם

גם אתם יכולים להציג לעולם, ויותר חשוב מזה לעצמכם, עור יפה, שמור ובריא, ללא קשר לגיל, צבע או אורח חיים.

ב- LARIMARclinic הטכנולוגיות החדשניות ביותר לטיפולי פנים.

מכשור מתקדם

בLARIMARclinic מכשור מתקדם ושיטות עבודה חדשניות המבטיחים לכל לקוחותינו חוויה נעימה וטיפולי יופי וטיפוח אפקטיביים עם תוצאות מרשימות. באייספא אקספרס תיהנו מטיפולים ייחודיים ומתקדמים בהתאמה אישית ובאמצעות מכשור חדשני ובטוח לשימוש.

כל מכון מעניק טיפולים אחרים

כאשר בוחרים במכון היופי , צריך לוודא את ההתאמה שלו לסוג הטיפול או הטיפולים להם אתם זקוקים. רשת ispaexpress מציעה סל שירותים רחב יותר מאשר קוסמטיקאית פרטית בשל המכשור המתקדם שמחזיקה .

התכשירים לטיפולי הפנים

מטרתנו היא להעניק לך את מגוון הפתרונות הטיפוליים לבעיות העור השונות, בזכות התכשירים המתקדמים שלנו התוצאות יבוא ליידי ביטוי כבר מהטיפול הראשון ,חברתנו עובדת עם החברות המובילות בתחום, חברת KB PEUR וחברת dermalogica .

הקוסמטקאיות של LARIMARclinic

בחירת קוסמטיקאית מקצועית היא משימה לא פשוטה בפרט כאשר מדובר בטיפול רגיש בעור הפנים, הדורש דיוק רב. זאת, כאשר שלב האבחון חשוב לא פחות משלב הטיפול עצמו  .  

לפני שאנו מזמינים את הלקוחות שלנו לעלות על מיטת הטיפולים ולהתמסר לידיהן המקצועיות , עורכת הקוסמטיקאית אבחון עור ותיאום ציפיות לפי המצב הרפואי ושגרת הטיפוח היומיומית.

יש לציין כי כל קוסמטיקאיות הרשת בעלות  תעודת התמ"ת . קוסמטיקאיות מומחיות ,בעלות ידע עשיר וניסיון רב.

מגוון טיפולי פנים לבחירה

טיפול פנים ביוטי

390 ש"ח

מעוניינים להיראות במיטבכם תוך זמן קצר לקראת אירוע חשוב או סתם לצורך ההרגשה הטובה . טיפול יופי יעניק לך מראה זוהר, ורענן למשך 72 שעות. מטרת הטיפול הינה “להציג” את העור במיטבו ע”י שיפור הטקסטורה, מיצוק וטשטוש קמטוטים, החדרת לחות ומתן ברק. הטיפול אינו פולשני וללא תופעות לוואי ומשלב ברובו פינוק ורוגע.

תהליך הטיפול :ניקוי ראשוני -פילינג גרגירים -מסכות הזנה ומיצוק-החדרת לחויות -סרום מרוכז

טיפול פנים RELINE

500 ש"ח

הטיפול הקלאסי הינו הטיפול הבסיסי והחשוב ביותר בשגרת הטיפוח ושמירה על בריאות העור.

טיפול המשלב 5 ידיות מכשור בטיפול אחד

ידית סקראבר – לשיוף והחלקה – Skin Scrubberידית זו היא מבין הפופולאריות ביותר אצל הקוסמטיקאיות. בידית זו מופעל רטט חשמלי (רעידות מכאניות) טכנולוגיית האולטרא סאונד בעל אפקט של עיסוי המשפר את כושר החדירה/ ספיגה של חומרים שונים בעור ו/ או ניקוי והחלקה של העור, יעילה ביותר להסרת שכבות קשקש / עור מחוספס, ניתן להשתמש בו בכל גיל והמראה המתקבל הוא עור מטוהר, רך ונעים לעיתים תיתכן אדמומיות קלה שתתפוגג לאחר 5-10 דק’.

ידית דרמה בריישן – Water Dermabrasionהטיפול בידית זו יעילה במיוחד לשיפור מרקם וטקסטורת העור, להפחתה ושיפור בקמטים וקמטוטים, משפר את זרימת הדם באיזור המטופל אשר תורם משמעותית לייצור קולגן ובכך גם שיפור בטונוס העור, ידית זו מצוינת ויעילה במיוחד בטיפול הכולל ניקוי עמוק –ניקוז קומדונים ו / או פפולות, תוספים וחומרים מזינים יכולים להיות משולבים על מנת למקסם את תוצאת הטיפול בכל אחת מהראשים, משאיר את העור חלק, רך ועם זוהר, מראה רענן וצעיר יותר. 

ידית ראש יהלום – Water Diamond Dermabrasionהטיפול בידית זו יעילה במיוחד לשיפור מרקם וטקסטורת העור, להפחתה ושיפור בקמטים וקמטוטים, ידית זו מבצעת למעשה קילוף (פילינג) מכני דומיננטי ומעולה להסרת עור פגוע ו/ או רקמה מתה, ידית זו ”משייפת” את שכבת האפידרמיס העליונה, משפרת את זרימת הדם ומגבירה את יכולת ייצור הקולגן. 

ידית אקדח התזת חמצן – Spray Mist / Spray Gun לחמצן סגולות ויתרונות רבים , בידית זו ניתן לטפל בכל סוגי העור במיוחד לעור רגיש, דלקתי ומגורה.

ידית התזת חמצן בצורת כפית – Oxygen injectionזהה לידית התזת חמצן אך בצורת כפית – המשלבת עיסוי בנוסף לחמצן והחומרים הפעילים אותם בחרנו להוסיף לטיפול.

ידיות גלווני – Microcurrentידיות שפועלות ברמה נמוכה של חשמל (פלוס ומינוס = לסגירת מעגל) המחקות את התדרים החשמליים הטבעיים של הגוף שלנו. ידיות אלו יעילות ביותר להידוק ומיצוק העור, מכשיר אולטימטיבי למראה מתוח ומוצק בשילוב עם מוצרים לאותה מטרה על מנת למקסם את מטרת הטיפול, פעילות הידית עובדת ברמה התאית וכך מפחיתה את סימני הגיל והזמן במקביל לשיפור משמעותי בטונוס (רפיון). 

תהליך הטיפול :ניקוי ראשוני -ידיות מכשור [ראש יהלום,ידית חמצן,ידית גלווני,ידית דרמה בריישן,ידית סקרבר] -מסכת הזנה -החדרת לחויות -סרום מרוכז

טיפול פנים אנטי איג'ינג

550ש"ח

טיפול לעיכוב ומניעת הזדקנות העור נדרש כבר בגילאי 28 ומעלה וגם לאלו שעדיין לא נראו אצלם קמטוטים, כדי “להקדים תרופה למכה” ולמנוע מקמטי ההבעה להפוך לקמטים סטאטיים זהו הטיפול האידיאלי . הטיפול מתמקד בהזנת העור וטיפול למיצוק וליפטינג.

תהליך הטיפול :ניקוי עמוק-ידיות מכשור [ראש יהלום,ידית סקרבר] -מסכות מיצוק -החדרת לחויותAGE -סרום AGE

טיפול פנים לגבר

390-550ש"ח

גם לך מגיע להרגיש צעיר, בריא ורענן. כיום המודעות הגוברת בקרב הגברים לשמירה על שיגרת טיפוח ,הגברים מפרגנים לעצמם ומשקיעים בחזותם ואנחנו פה בשביל להעניק שירות קוסמטי ביד רמה.

טיפול פנים הבהרה

1000 ש"ח

לגוון עור אחיד וללא כתמים .אורך החיים המודרני והחשיפה המרובה לשמש מאיצים תהליכים אלו .בהתאמה מקצועית ונכונה של התכשירים הפעילים בהתאם לסוג הכתם ועומקו בעור ניתן לבצע קילוף של הכתם והחדרה של חומרי הבהרה לתאים המייצרים את הפיגמנט ובכך לעכב התפתחות הכתם ולפרקו בהדרגה.

תהליך הטיפול :ניקוי ראשוני-ידיות מכשור [RF]-מסכות הבהרה ,סרום הבהרה

טיפולי פנים RF גליו רדיו

*מחירים ינתנו בקבלה לאחר יעוץ

פלטפורמה מתקדמת לטיפולים אסתטיים בגוף ובפנים,

מערכת לעיצוב קווי מתאר הגוף והפנים. משלבת טכנולוגיות למגוון התוויות ואפשרויות טיפול ייחודיות, מספקת תוצאות מיטביות בכל אזורי הטיפול.

הגורמים לשינויים במצב העור הם:

שינויים במזג האויר – לאקלים ולהתנהלותנו בעונות השנה יש השפעה רבה על העור. בעונת הקיץ, כאשר העור חשוף לקרני השמש המזיקות וללחות גבוהה, טיפול פנים צריך לכלול תכשירים עשירים בלחות (פחות בתכשירים מזינים), שימוש קבוע בחסמי שמש (SPF גבוה) שימוש מופחת בחומרים פעילים, טיפולי החדרת לחות מוגברים. בעונת החורף, כאשר העור מתמודד עם קור ויובש, אנו חייבים להגן על העור מפני כוויות קור ומשהות ממושכת בחדרים מחוממים אשר מייבשים את העור. לכן שגרת הטיפול בחורף צריכה לכלול תכשירים מזינים אשר שומרים על מעטה  ההגנה הטבעי של העור, שימוש בחומרים פעילים בריכוזים גבוהים. כמו בקיץ, גם בחורף חשוב מאוד להקפיד להשתמש במקדמי הגנה מאחר ומידת הקרינה זהה. לעוסקים בפעילות ספורט חורפית כגון סקי חשוב להקפיד הקפדה יתרה בנושא זה. בחורף מומלץ במיוחד לבצע פילינגים וטיפולים משקמים רבי עוצמה. 

תזונה – לתזונה יש השפעה רבה על בריאות עורנו, שינויים דרסטיים של דיאטות קיצוניות לסירוגין, או אכילה לא מאוזנת, מחסור בשתייה ועוד יעניקו לעור מראה אפרפר וחסר חיוניות וברק. תזונה יכולה לגרום לעור להראות עייף ואנמי. 

מצבים הורמונליים – שינויים הורמנלים כגון שימוש בגלולות, התקן הורמונלי, הריון והנקה כל אלה משפיעים מאוד על מראה העור ומגבירים מאוד הנטייה לפיגמנטציה להופעת פצעונים, תשעורת יתר ומצבי אקנה קשים. מצבים הורמונאליים אלו חייבים להילקח בחשבון כאשר בונים שגרת טיפול מדוייקת, גם אם מדובר בשינויים לתקופה מגובלת כגון הריון. בתקופת הריון והנקה אין להשתמש במרכיבים כגון חומצה סליצילית או רטינול ורטין A. 

תרופות – שימוש קבוע בתרופות, סטרואידים, אנטיביוטיקה, תרופות נגד לחץ דם ועוד ישפיעו על מראה העור ועל כן יש לתת דגש כאשר אנו בונים עם את שגרת הטיפול היומית שלנו. במצב של סכרת אין לבצע ניקוי עמוק ואין לפתוח פצעים. במצב של יתר לחץ דם אין להשתמש במיכשור חשמלי. 

עיסוק – מיקום העבודה ואופי העבודה משפיעים רבות על מראה העור. עבודה הכרוכה בסטרס, שעות עבודה ממושכות או חשיפה למזהמים סביבתיים, ישפיעו מאוד על טב העור ומראהו. לדוגמה: שוטר או מדריך טיולים אשר נמצאים רוב שעות היום בחוץ וחשופים לשמש ומזהמים סביבתיים, צריכים לבנות שגרת טיפולי פנים המכילים תכשירים שיגנו ויטהרו את העור כגון תכשירים המכילים פחם. 

שגרת טיפול – צריך לוודא שקיימת שגרת טיפול והאם היא מתאימה לסוג ומצב העור. לעיתים אנו מבצעים שגרת טיפול פנים שאינה תואמת כלל את צרכי העור. לדוגמה אישה בעלת עור עדין דק ורגיש המשתמשת בתכשירי פילינג אגרסיביים ואברסיביים, תגרום לעצמה להחמרת הרגישות בעור. כ- 80% מהתוצאות על פני העור תלויות בשגרת הטיפול הבייתית שלנו, לכן חשוב מאוד להקפיד על שגרת טיפול נכונה ומתאימה לעור ולסגנון החיים. 

מצבי סטרס – מצבי סטרס אשר אינם בשליטה, או שהתפיסה שלנו לגבי אותם מצבי סטרס היא שלילית, אנו עלולים לגרום לעור להראות חסר ברק, חסר חיות עם קמטוטים. הנפש היא הראי של האדם וכל שינוי נותן את אותותיו על פני העור. על חשוב להדגיש שהדבר החשוב ביותר לפני שקובעים את שגרת הטיפול בעור הפנים, חשוב ביותר לבצע איבחון מדוייק של מצב העור.

במקום להתמקד במונחים כמו "יופי" או "ביוטי", LARIMARclinic מתמקדת בשמירה על בריאות העור,

אנו מתמקדים בהשגת תוצאות אמיתיות.

יעוץ מקצועי ינתן ללא תשלום בכל נקודות הרשת.

השאירו פרטים
ונציג יחזור אליכם בהקדם:


    מעוניינים בתור קרוב לטיפולי פנים במכשור מתקדם?

    פיתחנו עבורכם מערכת לקביעת תור בקליקים בודדים!

    קביעת תור בקליק!

    הגעתם למערכת קביעת תורים אונליין,

    מהו הסניף בו תרצו לקבל שירות?